Grace Park i ny pilot!



Grace Park är det senaste tillskottet i piloten för serien "Hawaii Five-O", en remake av klassikern från 70-talet. Redan i rollistan finns Alex O'Loughlin, som vi tidigare kunnat se i serien "Moonlight".

Serien handlar om en speciell gren av polisstyrkan i Hawaii och Grace kommer spela Kona Kalakaua, systerdotter till en av poliserna i grenen. Hon ska precis ta examen från polishögskolan när hon blir rekryterad till gänget.

Ett intressant fakta är att i originalserien var Graces karaktär manlig, vilket även är sant från hennes roll som Boomer i "Battlestar Galactica". Den spelades också av en manlig skådespelare i originalversionen.

Piloten är beställd av tv-kanalen CBS.

Kul att två Battlestar-tjejer har fått roller i nya serier (Läs om Katee Sackhoffs HÄR), får bara hoppas att det går bra för dem och att de blir upplockade för fulla säsonger!

Kommentarer

  1. Sv: Jo, jag vet det :)
    Skrev ju att jag alltid skulle älska Harry Potter. Men det kommer bli tomt när det inte finns nått nytt att vänta på. :/
    Men allt kommer ju till ett slut, tyvärr..

    SvaraRadera
  2. Sv. haha, inte jag heller förrän då ;)

    SvaraRadera
  3. Svar: Jag lägger in en bild som länkning aldeles strax! Du kan gärna kolla och följa mig på bloglovin som jag tänker att göra med dig :)

    SvaraRadera
  4. Sv: Hade en sak till att säga,

    Dom som inte är (äkta) Harry Potter-fans förstår inte riktigt heller :P

    SvaraRadera
  5. fin blogg du har .
    kolla gärna min blogg o lämna en liten kommentar och tipsa dina vänner om min blogg :D :

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Topp 5: Karaktärer som borde få sin egna tv-serie

Topp 5...tv-seriernas bästa badboys!

Chase Crawford hoppar av "Footloose"-remake