När jag fick en puss av T-Bag

I helgen är det Sci-Fi mässan här i Göteborg. Jag ska inte gå i år, men för att alla ni som ska det ska komma i stämning, tänkte lägga upp lite bilder från när jag var där år 2007.

Då var gästerna bl.a. Robert Knepper (T-bag från "Prison Break") och Billy Boyd (Pippin från "Sagan om ringen").

För fyra år sedan var jag en glad liten plutt som posade med Robert Knepper.


Och här med Billy Boyd! Vi var nästan lika långa haha. Kanske skulle ha skaffat mig en hob istället - en kille i min size.


Min inscannade och signerade bild från Robert Knepper. Han var ganska flirtig, eller snäll. Beror på hur man ser det. Under en relativt kort tid lyckades han klämma in en hel del komplimanger. Sa att jag var vacker, att jag luktade gott och allmänt gosade in sig. Jag var ganska starstruck, och tyckte att träffa T-bag var en väldigt häftig aktivitet.

Till sist, för er som undrar över rubriken:



När jag först träffade honom reste han sig upp och gav mig två kindpussar. Jag blev så förvånad och visste inte riktigt hur jag skulle reagera. Tror att jag skrattade lite nervöst.
....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Topp 5: Karaktärer som borde få sin egna tv-serie

Topp 5...tv-seriernas bästa badboys!

Chase Crawford hoppar av "Footloose"-remake