Bachelorette Sverige: Avsnitt 5

Här kommer några tankar från mig om det senaste avsnittet av "Bachelorette Sverige"! :)

Det första som hände var ju tennis-gruppdejten, och den var ganska kul faktiskt. Och det fick mig att gilla den blonda Fredrik lite mer. Har sett honom som lite av en kaxig glidare förut, men när man fick se mer av honom så verkade han faktiskt ganska snäll. Lite blyg också, och det föredrar jag alla gånger framför att vara självgod.

Men han har inget mot Elis! Han är verkligen min favorit. Han är ju utan tvekan bäst och har mer klass än någon annan där! Tyckte om när han skulle presentera sin drink på den andra gruppdejten, han var den enda som sa sin motivering med lite självförtroende och inte så generat som alla andra. Eller Swen var ganska rolig han med, men hon kunde inte ens svälja en klunk så det räknas nog inte som en hit haha.

Äntligen åkte Jimmy, det var väl dags! Han måste vara en sådan där kille som alltid säger fel saker, och gör så att situationen blir så pinsam. När han är borta kan jag slappna av lite mer, för jag slipper vara nervös för vad han ska säga näst! Jag tror inte att han var så poppis bland killarna heller, de såg ut att vara ganska glada att den andra kom hem. Glömde vad han hette nu, han har verkligen hållit sig i bakgrunden...

Och den där Harri alltså! När han sa till Frida att killarna hade mycket roligare när hon inte var där, smidigt. Precis vad varje tjej vill höra! Inte så konstigt att han åkte ut.

Allt som allt var det ett okej avsnitt, förra var lite roligare. Men om man ska tro trailern för nästa avsnitt så verkar det handla mer om Elis då, me like! Så jag håller mina förhoppningar höga tills dess. ;)
....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Topp 5: Karaktärer som borde få sin egna tv-serie

Topp 5...tv-seriernas bästa badboys!

Chase Crawford hoppar av "Footloose"-remake