Topp 5...tv-seriernas bästa badboys!

Klart de snälla killarna finns där för en anledning, men vi kan ju inte annat än älska en riktigt bra badboy! Nedan kan du se min topp 5, på tv-seriernas allra bästa sådana! :)

FEM:
Patrick Verona i "10 things I hate about you". Ja, jag vet, serien skriker inte precis "bad". Men man kan inte förneka att Patrick, med sin nonchalanta natur och djupa mansröst passar perfekt in på en lista som denna. Man kan väl säga att han drar upp seriens attraktionskraft rejält!


FYRA:
Sawyer i "LOST". Under sex säsonger av "LOST" har vi kunnat se Sawyer, en av de mest oförutsägbara karaktärerna. För att öka på sin charm är han dessutom jätteunderhållande med sina diverse smeknamn på allt och alla. Kommer absolut bli tråkigt när "LOST" slutar och vi sett det sista av Sawyer! :/


TRE:
Noah "Puck" Puckerman i "Glee". Puck blev min favorit från första början, och hur kan man inte gilla den här tuffingen? Är glad att se att han får mer och mer screentime i "Glee". Här är en Mohawk vi vill se mer av!


TVÅ:
Logan Echolls i "Veronica Mars". Den enda på listan som är från en nedlagd serie, men jag kunde bara inte lämna honom utanför. Ni som sett "Veronica Mars" vet vilken komplex karaktär han spelade, och så bra han gjorde det! Logan höll saker intressanta, med alla problem han alltid lyckades locka till sig. Åh, vad jag saknar "Veronica Mars"!


ETT:

Chuck Bass i "Gossip Girl". En solklar etta! Personen som fick "I'm Chuck Bass" att bli en etablerad fras. Han gick från att vara en våldtäktsman i det första avsnittet, till att bli seriens förmodligen mest intressanta karaktär. Och ingen är en badboy som honom!

Vad tyckte ni om min lista? Håller ni med eller saknar ni någon?

Kommentarer

  1. chuck förtjänar verkligen första platsen!
    e

    SvaraRadera
  2. Utrolig fin blogg. Jeg har header konkuranse på bloggen min nå, vil du/dere være med? :) <3

    SvaraRadera
  3. Jag vet egentligen bara vilka två är.. Sawyer och Chuck. men mycket bra lista iaf! :) Gillar dina listor!

    SvaraRadera
  4. Bra lista (kände igen en person i den bara) och så har jag hört er prata om saywer. men tycker alexander skarsgård skulle vara med på listan också!

    love your blog

    /m

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Topp 5: Karaktärer som borde få sin egna tv-serie

Chase Crawford hoppar av "Footloose"-remake