25 saker ni inte visste om Cory Monteith


1. Jag är händig hemma. Jag hänger upp teveapparater, fixar varmvattensberedare och borrar hål i saker.

2. Jag fick just en ny borr.

3. Jag spelar en massa supervåldsamma videospel.

4. Jag äger mer omatchande svarta sockar än 25 normala människor.

5. Jag är ganska bra på snowboard, men jättedålig på att surfa.

6. Jag älskar att göra high-five. Så ironiskt --och åttiotal.

7. Jag föredrar grönt godis.

8. Jag äger 20 st luvtröjor.

9. Jag har på mig alla 20 regelbundet.

10. Jag har jobbat på teknisk support för MSN i Kanada.

11. När jag ser en klocka som är 12:34, säger jag "Ett två tre fyra".

12. Som barn brukade jag låtsas att sova, men istället läsa uppslagsverk under täcket.

13. Jag är bra på att räkna upp staternas huvudstäder (se nr 12).

14. Jag gillar att köra bilen med en nästan tom tank och tänka "Vad händer om bensinen tar slut?"

15. Jag spelar trummor i bandet Donnie Dune.

16. Sen jag var 20 har jag bott i mer lägenheter än jag kan räkna. Ungefär en ny var tredje månad.

17. Jag gillade verkligen boken "Jurassic Park".

18. Jag gillar trial mix [en mix med nöt&torkad frukt från USA] -- men bara den torkade frukten.

19. Jag tvivlar fortfarande på om man verkligen behöver tvätta nya sängkläder innan man använder dem.

20. Innan "Glee" gjorde jag en massa skräckfilmer.

21. Jag stöttar skolor med konstnärlig inriktning. Jag började nyligen jobba med Apple & Eve Fruitables och VH1 Save the Music Foundation för att leta efter USAs bästa "Music Mash-up" bland skolorna.

22. Rickrolling [Läs mer HÄR] är det bästa med internet.

23. Jag kommer från Kanada, men nej, jag pratar inte franska.

24. Jag har ett oförklarligt sug efter lönnsirap.

25. Kanadensare äter inte kanadensisk bacon. Det är skinka.

Källa - usmagazine.com

Sådär, nu fick ni reda på en massa onödig fakta om kära Finn från "Glee"! Men jag tyckte faktiskt att det var lite kul att läsa för jag vet nästan inget alls om honom. Så det blir den där grejen när man inte vet så mycket om en skådis, och därför föreställer att de är precis som den karaktär de spelar (i den enda serie/film man sett dem i). Men Finn är ju rätt så blåst, och jag tror inte alls att Cory är det.

--

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Topp 5: Karaktärer som borde få sin egna tv-serie

Topp 5...tv-seriernas bästa badboys!

Chase Crawford hoppar av "Footloose"-remake