Äntligen en frisyr!

Här kommer ett off-topic inlägg som inte har något med serier alls att göra! Men jag ville ändå dela med mig av mina framsteg :)

I november förra året klippte jag av mig allt mitt långa hår för att testa på en kort page istället. Det har varit både bra och dåligt, bra när det ska duschas och kammas igenom (inga tovor!!) men dåligt så fort man vill bli av med håret i en tofs. Jag som älskar hästsvansar har fått avstå jättelänge.

För någon månad sen kunde jag börja tvinga ihop en tofs (utan att halva håret föll ner), men i morse kom det verkliga testet då jag försökte göra en fläta. Och det gick! Det var en liten kamp med det allra kortaste nackhåret, men jag vann.

Så jag tog en mobilbild på mitt resultat:

Voila! En frisyr, med mitt korta hår! I love it! Och mitt hår ser faktiskt längre ut än vad det är på bilden, egentligen slutar det där tofsen börjar, men eftersom jag dragit ut nackhåret ger det illusionen att det är lite längre :)
...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Topp 5: Karaktärer som borde få sin egna tv-serie

Topp 5...tv-seriernas bästa badboys!

Chase Crawford hoppar av "Footloose"-remake