Grattis Taylor Kitsch!

Läste just att det var Taylor Kitschs födelsedag förra veckan (8 april) och då fyllde han hela 30 år!

Så jag tänkte ta tillfället i akt att gratta i ett inlägg och samtidigt posta lite bilder på honom i en av mina favoritserier; "Friday Night Lights"! :)

Tim Riggins, du kommer alltid vara en favorit:

Alla bilder kommer från taylorkitsch.net.

Åh, jag saknar "Friday Night Lights". Sån bra serie! Har tänkt vänta ett tag, och sedan se om hela serien igen. Kanske till sommaren när jag har mycket tid under semestern. Finns så många bra karaktärer som jag saknar att se på tv. Speciellt Riggins som jag blev helt kär i när jag först såg haha.
...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Topp 5: Karaktärer som borde få sin egna tv-serie

Topp 5...tv-seriernas bästa badboys!

Chase Crawford hoppar av "Footloose"-remake