Kändispar med stor skillnad i längd!

Den här listan hittade jag på zimbio.com, så jag tänkte posta vidare här och göra en egen version av det. :)

Det handlar om tjejer i Hollywood som är ihop med killar som är mycket längre än de själva!
Kim Kardashian & Kris Humphries // Eva Longoria & Tony Parker

1: Kims basketspelande pojkvän är verkligen en bra bit längre än henne. Hon är 1,60 m och han är 2,06 m vilket ger en skillnad på hela 46 cm! Men Kim själv säger att hon älskar det och att det är den bästa känslan i världen för att det får henne att känna sig så smal och liten.

2: Eva Longoria och ex-maken Tony är inte sämre de! Hon är bara 1,53 m (kortast av alla tjejer på listan) och han är 1,88 m. Inte så jättelångt i sig men bredvid henne ser han ut som en jätte. De har som bekant tagit ut skilsmässa nu, förhoppningsvis inte p.g.a. svårigheter i logistiken! ;)

Eliza Dushku & Rick Fox // Hayden Panettiere & Wladimir Klitschko

3: Ännu en lång herre på listan! Den f.d. basketspelaren Rick är strax över 2 m, medan Eliza bara är 1,65 m. Hon är inte superkort, jag tror att hon är längst av alla tjejer i inlägget, men han får henne ändå att se jätteliten och nätt ut. En bra sak enligt Kim! ;)

4: Det här paret har jag skrivit om några gånger förut! Hayden är pytteliten med sina 1,55 m och han är mycket större med sina 1,98 m - en skillnad på 43 cm. Men det är inte den enda stora skillnaden. Han är även 14 år äldre än sin unga flickvän.

Kylie Minogue & Andres Velencoso// Kristen Bell & Dax Shepard

5: Kylie är mycket mindre än sin italienska hunk till pojkvän. Hon är 1,57 m och han är 1,93 m. Men det spelar nog ingen roll när man landat en sådan snygging! ;)

6: Söta lilla Kristen är 1,55 m medan fästmannen Dax är 1,88 m. Ännu en kille som inte är överdrivet lång, men som ser så ut p.g.a. sin lilla tjej. De är i alla fall ett väldigt fint par (tycker jag!)

Christina Ricci & Owen Benjamin // Fergie & Josh Duhamel

7: Jag tror Christina och Owen var de enda på listan som jag inte hade hört om sedan tidigare. Men det är en stor skillnad där med; hon är 1,55 m och han är 1,98 m. Där kan vi snacka om helan och halvan! De var förlovade, men inte längre.

8: Fergie och maken Josh har nog en av de minsta skillnaderna i sällskapet - 36 cm. Hon är 1,57 m och han är 1,93 m. Jag har inte tänkt på att det är någon jättestor skillnad där, men det är nog för att hon är på att armera sig med skyhöga klackar!

----

Vad är den största skillnaden i längd som ni själva varit med om?

Min man är 1,87 medan jag är 1,62. Inte en jättestor skillnad, speciellt inte jämfört med paren på listan. Men det syns att vi inte direkt är lika långa när vi står bredvid varandra!
...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Topp 5: Karaktärer som borde få sin egna tv-serie

Topp 5...tv-seriernas bästa badboys!

Chase Crawford hoppar av "Footloose"-remake