Selena Gomez om sitt förhållande med Justin Bieber


Stackars Selena Gomez har inte haft det så lätt sen ryktet började sprida sig att hon var tillsammans med popstjärnan Justin Bieber! Och efter bilder på deras romantiska semester tillsammans började poppa upp så blev hon hatad av många. Det gick så långt att hon fick dödshot på twitter, och arga meddelanden från fans som inte gillade att hon norpat deras idol.

Läste en ny intervju med henne (HÄR) , då hon pratade om hur det kändes med alla reaktioner som de fått. Jag översatte hennes svar nedan:

"-Det är svårt. Och det är sårande, det är det verkligen. Jag känner inte att jag gör något fel. jag har varit bästa kompis med honom väldigt länge. Det är väldigt sårande men jag försöker att inte tänka på det. Jag har en stark familj och underbara fans."

Men samtidigt kan hon förstå varför de är upprörda!

"-Men jag kan hålla med dem ibland. Jag brukade älska Jesse McCartney. Jag var besatt av honom. Han dejtade Katie Cassidy när han var 16 eller 17. Och jag hatade henne, verkligen hatade henne. Jag var förtvivlad över att han var med Katie och jag ville vara med honom. Han var min skärmsläckare på datorn! Jag gjorde just en film (Monte Carlo) med Katie Cassidy och hon var hur snäll som helst."

Kul att hon själv varit ett obssesive fan själv och att hon erkänner det! Ganska kul att hon ändå försöker förstå. Måste vara svårt för henne, har läst några av de meddelanden hon fått från Bieber-fans och de är riktigt läskiga. Usch, creepy fans. Men håller på det här paret, tycker att de är ganska gulliga tillsammans!
Photobucket
Vad tycker ni själva, gillar ni dem tillsammans eller är ni kanske en av dem som skickat dödshot? Haha
....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Topp 5: Karaktärer som borde få sin egna tv-serie

Topp 5...tv-seriernas bästa badboys!

Chase Crawford hoppar av "Footloose"-remake